Carie Heinen is maar liefst 33 jaar verzekerd bij De Heij. Niet alleen particulier, maar vervolgens ook zakelijk. Voor haar is deze hechte band van een ongekende waarde en daarom bedacht ze ieder jaar iets wat je zelden ziet in verzekeringsland. In december staat er voor iedereen bij De Heij een attentie klaar voor de goede service gedurende het jaar. “De klant is geen nummer. Als ik iets wil weten, kan ik altijd bellen.”
Spreek je als bedrijf over ‘complete klanten’, dan is Carie Heinen het perfecte voorbeeld. Carie is zowel zakelijk als privé bij De Heij verzekerd. Denk aan schadeverzekeringen, een AOV en lijfrentes. Ook haar bedrijf, Ouderwets Toekomst Schoon, en haar kinderen zijn bij De Heij verzekerd. Het geeft haar een goed gevoel dat haar kinderen ook in zee gaan met De Heij. “Ik heb een tweeling van 20 met autisme. Het is prettig om hun via een niet al te groot bedrijf te laten kennismaken met verzekeringen. Wanneer ik er straks niet meer ben, weet ik zeker dat zij via dit kantoor goede uitleg krijgen over de verzekeringen.”
Carie woont al 33 jaar in Noord-Holland en is al 33 jaar verzekerd bij De Heij. Het begon met een persoonlijke verzekering. In 2018 werd ik zzp’er en toen heb ik mij zakelijk laten verzekeren.” Carie woont zelf in Broek op Langedijk, maar reed voor het eerste contact al met veel plezier 25 minuten naar het kantoor in ’t Zand.
Geen telefonische rompslomp, maar elkaar ‘gewoon’ zien. “Adviseur Jack en ik zijn direct samen gaan zitten. Dat maakt de band met de verzekeringsmaatschappij gelijk al veel persoonlijker.”
Carie kan door de persoonlijke aanpak zorgeloos ‘genieten’ van haar verzekering. Soms komt het wel voor dat er tussentijds iets te bespreken valt. “Wanneer ik iets wil weten, kan ik altijd bellen. Ik krijg dan telefonisch of per e-mail antwoord. Dat duurt nooit lang. Als de adviseur er niet direct uitkomt, neemt hij contact op met de betrokkenen voor uitleg. Heel fijn!”
De goede service is voor haar heel veel waard. Aan het eind van het jaar brengt de attente onderneemster een versnapering.
“Het kantoor zet zich heel het jaar in, zodat je goed verzekerd bent. Ik hoef me geen moment zorgen te maken.
In december geef ik meestal een attentie. Dan kies ik bijvoorbeeld voor een banketstaaf, een speculaaspop of gesorteerd gebak. Dit kom ik dan persoonlijk brengen.”
Carie hoopt dat De Heij niet te groot wordt en dat de klant centraal blijft staan. “Dat ze niet gaan afdwalen. Blijf snel schakelen en laat klanten niet te lang wachten. De klant is geen nummer.
Ga dus vooral zo door!”
De Heij beseft dat het voor zowel bedrijven als particulieren essentieel is om het overzicht te behouden wat betreft de verzekeringen. Zo komen zij nooit voor onaangename verrassingen te staan. Wil jij weten hoe De Heij jouw organisatie kan ondersteunen? Neem dan direct contact op met de adviseurs. Je hebt geen last van een wachtrij en krijgt gewoon Martina, Gwyneth of Saskia aan de lijn.